Denne høsten har vi gjort en vesentlig endring som vi håper og tror vil gjøre jobben vår lettere når det kommer til headhunting av kandidater og matching innad i systemet. Vi har rett og slett tatt en helomvending når det kommer til digitale introduksjoner og istendenfor å benytte de som et alternativ til en date, vil vi nå benytte de som en del av matchingen.
Vi vil benytte digitale introduksjoner som et verktøy for å bli bedre kjent med våre kunder og kandidater for å lettere kunne finne deres matcher.
Hva er forskjellen på det vi gjør nå og det vi gjorde før?
Digitale Introduksjoner ble til som et alternativ til en date under pandemien. På tiden hvor det ikke var lov å treffes fysisk, lagde vi et konsept som gjorde det mulig for single å treffes digitalt. Den første minidaten den hadde de via en digital introduksjon, og hvis de ønsket å bli bedre kjent så hadde de egne digitale dater som vi hjalp dem planlegge.
Nå som pandemien er over har vi sett verdien av digitale introduksjoner på en annen måte.
Hver gang en av våre kunder blir introdusert til noen så får vi nyttig informasjon. Dette kan være ting som ikke kunden har tenkt på før hun møter en slik person eller får innblikk i ett nytt levesett. Kunden får utfordret sine egne tankemønstre og finner ut av hva hun liker og ikke liker.
Fra å være noe våre kunder fikk oppleve når matchmakeren var rimelig sikker på date, vil digitale introduksjoner nå bli benyttet som en del av matching analysen og bli kjentskapet med kundene våre. Vi vil ufarliggjøre det å ha en kjapp digital introduksjon og ha så mange som mulig frem til vi virkelig kjenner til essensen av hva som er viktig og hva som føles rett for våre kunder.
Det er selvfølgelig mulig å si nei til dette og kun bli introdusert til noen som matchmakeren tenker at man virkelig er en match med og vil like, men vår anbefaling vil være å bli introdusert til litt forskjellige typer mennesker og kjenne litt på følelsene som oppstår. I trygge omgivelser og med viten om at alle de man møter innehar det som er basisen i vårt konsept.
-De har det bra med seg selv og livet de lever.
-De har god og ordnet økonomi
-De innehar gode egenskaper som gjør at de vil kunne skape en god og fin relasjon med noen.
Velkommen til en spennende introduksjonsrik høst hos MatchMe.
Commentaires