Hvordan finner vi de rette kandidatene?
Vår letemetode.
Metoden MatchMe sin grunnlegger Ane Hagen har utviklet, inneholder også en systematisert letemetode. Denne letemetoden er utviklet for å raskest mulig finne de rette kandidatene. Ved å gå fra drømmepartner til drømmerelasjon som en del av kartleggingen, er det enklere for både matchmaker å vite hva slags person som kan være en match, og lettere for rekruttereren å lete etter nye aktuelle kandidater. Vi leter to steder:

MATCHME SIN KANDIDAT DATABASE
Når du bli medlem hos oss får du tilgang til å registrere din informasjon til vår database. I denne databasen har vi registrert informasjon på våre medlemmer, kunder og kandidater.
Når vi får inn et nytt medlem, kunde eller kandidat matcher vi alltid disse opp mot våre eksisterende registrerte og ser om noen vi allerede har registrert kan være en match.
Vårt mål er ikke å ha en stor database med masse single, men en database som inneholder kunder og medlemmer som gir oss beskjed om at de er villige til å betale for vår tjeneste, og kandidater som vi ser innehar det våre kunder ofte ser etter.
Vi ønsker også at alle skal føle seg ivaretatt og sett, ikke bare kunder men også medlemmer og kandidater, og det er umulig når man har over tusen registrerte. Kvalitet fremfor kvantitet er en av våre prinsipper.
Jo bedre vi kjenner våre medlemmer, kandidater og kunder jo bedre matcher kan vi skape. Derfor har Matchmakere ansvar for kunder. Rekutterere har ansvar for Kandidater. Vår Medlems og systemansvarlig har ansvar for medlemmene .
REKRUTTERERNE SINE EGNE NETTVERK
Den største verdien til MatchMe har i alle år vært grunnleggeren Ane Sideri Hagen. I hovedsak på bakgrunn av hennes dyktighet som matchmaker, men også på grunn av hennes nettverk og synlighet i media.
Hun har brukt store deler av hverdagen de siste 10 årene til å bli kjent med nye mennesker og hennes personlighet og væremåte har gitt henne bekjente i de fleste miljøer i Norge. I tillegg har synligheten hennes gjort at menn har kontaktet henne direkte for å bli introdusert til hennes kunder.
Men en person kan bare gjøre så mye.
Derfor er vi utrolig stolte av det flotte teamet vi har bygd opp av dyktige rekrutterere.
Dette er mennesker som bruker masse tid på å utvide sine nettverk og være på utkikk etter menn som kan være en match med våre kunder.
Vi har nå en massiv økning av menn som tar kontakt med oss etter å ha hørt om oss, eller som har blitt headhuntet av en av våre rekrutterere.
Det er lett å tenke at verdien til et matchmakingselskap ligger i matchmakerne, og ja det er viktig med dyktigere matchmakere for en god match, men hvis det ikke er gode kandidater å matche kundene med så hjelper det ikke.
Vi er utrolig takknemlige for å ha så gode rekrutterere med oss på laget og vet det har en stor verdi for våre kunder.
Fotokredit: Andrea Rocha Photography
